Da bodo stvari še bolj jasne, smo za vas pripravili odgovore na najpogostejša vprašanja v času zaprtja knjižnice. Vprašanja in odgovori se bodo sproti dodajala.
– Rok izposoje bo kmalu potekel. Kako lahko podaljšam gradivo? Ali bom plačal zamudnino?
Gradiva ni potrebno podaljšati, za čas, ko bo knjižnica zaprta, tudi ne bomo zaračunavali zamudnine.
Če želite rok izposoje vseeno podaljšati ali pa preveriti, katero gradivo imate izposojeno, lahko to storite na več načinov:
- v spletni aplikaciji Moja knjižnica (Moj Cobiss),
- v mobilni aplikaciji mCobiss,
- preko telefona 04 537 39 00 (od ponedeljka do petka od 8. do 14. ure),
- ali pa nam pošljete elektronsko pošto na .
– Prejel sem obvestilo o poteku roka izposoje. Kaj to pomeni v času, ko je knjižnica zaprta?
Program obvestila pošilja samodejno. Teh obvestil ni treba upoštevati, zamudnine ne bomo zaračunavali. Od srede, 18. 3., pa do ponovnega odprtja knjižnice, avtomatskih sporočil ne boste več dobivali.
– Rad bi bral elektronske knjige. Kako dostopam do njih?
Dostop do elektronskih knjig je za člane knjižnice na voljo preko spletne strani Biblos. Vse, kar potrebujete, je številka članske izkaznice in geslo za vstop (enako kot za Moj Cobiss). Če se z elektronskimi knjigami srečujete prvič, smo pripravili skupek navodil, za vsa dodatna vprašanja pa smo na voljo vsak dan od 8. do 14. ure na telefonski številki 04 537 39 00 ali elektronski pošti .
– Ali moram biti za uporabo Biblosa vaš član?
Ja, za izposojo elektronskih knjig potrebujete številko članske izkaznice in geslo za vstop. Če niste član knjižnice, pa lahko elektronske knjige na Biblosu kupite.
– Rad bi uporabljal Biblos pa nimam gesla. Mi ga lahko dodelite preko telefona?
Seveda, lahko nas pokličete vsak dan, od ponedeljka do petka, od 8. do 14. ure, na telefonsko številko 04 537 39 00 ali pa nam pošljete sporočilo na .
– Imam težavo pri prijavi v Biblos, kljub temu, da so vpisani podatki pravilni. Izpiše se napaka ‘Prijava ni bila uspešna, poskusi znova ‘?
Uporabniško ime je v primeru Biblosa sestavljeno iz akronima knjižnice, v našem primeru je to sikrdv, in uporabnikove številke članske izkaznice. Primer: sikrdv0107777. Geslo je občutljivo na velike in male črke.
* Iz Biblosa so nam sporočili, da včasih pride do težav pri prijavi zaradi ničle na začetku članske številke. Če ste prepričani, da imate prave podatke, poskusite z uporabniškim imenom brez začetne ničle. Primer: sikrdv107777.
– Ali lahko vrnem knjige v vračalnik v pritličju radovljiške knjižnice?
Vračilo knjig trenutno ni možno, ne v knjižnici, ne preko vračalnika.
– Pred zaprtjem knjižnice sem prejel obvestilo, da me v knjižnici čaka rezervirano gradivo, vendar ga še nisem prevzel. Me bo gradivo počakalo?
Brez skrbi, rezervirano in naročeno gradivo vas bo v knjižnici čakalo še nekaj dni po ponovnem odprtju.
Ostanite zdravi, doma in v družbi dobrega branja!
2 komentarja
Trackback e pingback
No trackback or pingback available for this article
Kolikokrat lahko podaljšam knjigo?
Pozdravljeni,
knjige lahko podaljšate 2x. Če je gradivo že rezervirano, potem podaljšanje ni mogoče.
Lep dan,
Klemen